мɛн яαмαι2 мɛн,,ʝʋм ʋƨнα вℓσɢ ƨαια

Saturday 6 July 2013

kekeluan = blurr

Assalamualaikum ...

"Lidah ku kelu dan minda ku membeku ,semangat ku hilang entah kemana ,dari pagi sehingga malam datang menjelma congak posisi diri "

 Yeahhh !! whats dat ?   So ,here im gonna start "membebel" ...

Ohh ,im dead ! aku tataw la kenapa ... aku TA BOLEH NAK SPEAKING ATAU WAT PRESENTATION infront other my classmates and org lain ...(alaaa ,nervous actually) .. tapi aku bukan malu okey .entah kenapa . aku ta malu langsung pun kat classmates aku .salah 1 sebab dy myb bab suma pompuan xcept the 3 stooges ..tapi 3 boys tu pun aku ta rasa malu sgt .yelaa sorg tu ala2 gegel skit .hmm and aku mg ta rapat sangat ngt budak laki .that boy yang mcm gegel pun aku baru baik .itupun kalu dy nak cakap ngan aku ,he'll let me start 1st ..kalu aku ta start dy takan cakap .sebab bak kata dy kat kawan aku ..

 "mu nehh ,ambo dop barani tanyo dio .ambo takot dio dop pahe ambo kecek klate"

hahahha !!! Rilek la kawan ..aku memang ta berapa nak sembang ngn laki ..but bukan lahh sebab aku sombong or pape laa ..aku juz ta reti ..wehh susah ooo nak adapt ngn "lelaki yang tahpape tuu " ..yelaa aku rasa macam poyo jee budak2 sana tuu .masing2 bajet batak gila perasan over HOT !! padahai depa tuu besa2 jaa ..just aku rimas nak mampus bila 1 lelaki dalam kalangan ramai pompuan ,yhen yang lelaki tuu memang buat seumpama dy HOT sangat laa ..selamba badak dia jaa nak sentuh sapa2 .nak rapat2 ngn sapa2 .konon hot !! nahh rasa laah kau punya hot kat hell nanti taw ...sukati sentuh anak dara orang .patutnya kalu dorang duk gedik2 ngn kau ,kau tegur laa ..bukan melayan !(nampak tak unfair kat situ ?lelaki jugak dipersalahkan .. well lelaki kan khalifah . so patut dorg lahh lebeh alert kan ?

 okeyy laaa ...back to my real atory !! aku jammed gila bila MISS SUBA suh aku wat speak ..aku otomatik jammed gila blur gila ketaq gila seriau gila nervous gila bak ag !! aku berdiri ,then aku senyum2 .then my face turn pale , I got butterflies on my stomach ..ohhmaii !! selepas 5mnt aku sengeh2 then my tcer said 

 "hellooo , are u going to let us waiting until tomorrow ?? we're waiting for u actually .start speaking ! anything .its open .free speaking "

aku nak kata apa lagi ?? aku memang keja sengeh2 jaa .then mata da start berayaq ..aku nak nanges jaa but aku malu laaa ..aku tade la teruk sangat sampai taleh kawal perasaan gutu ..(nervous tu mang taleh control ,tetaww pasepa ) ..then i said ..

"sory tcer ,im really not ready yet .can we change to the others ??"

then tcer aku macam --' .. ayooo apa nehh ?? untung laa classmate aku backup aku ,

"tcer ,she looks so pale .i believe in any minutes we going to 'lost' her .she'll be faint in any minutes .. shahirah ,sit down ..its okey "

otomatik aku dapat rasa kaki aku balik ..tapi tangan aku ta henti2 menggeletaq ! aku tataw pasepa ..tp untung laa Miss Suba akhirnya bagi aku duduk ..tapi sedehnya setiap kali kelas nama aku mesti called out tuk speaking ..tp setiap kali jugak aku ta dapat nak buat ..bukan aku ta cuba just aku pun tataw ... lidah start kelu .sora aku ta terkeluaq .seram sejuk gila ..hujung kuku aku sangat sjuk .aku nehh da rasa cam na pitam sungguh ..itula kau neh erra oooiii ...dulu kat skola tem wat presetation ,mesti kau lari blakang ..tak pernah na cakap kat depan . sekarang amek kau ! puas aty ye dop ???haaa rasakan laa

aku nak jadik doktor but ketaq nak cakap ..how come ??mimpa la aku kalu ta nak cakap tapi na jadik doktor ..hmm kau takat jadik doktor yang bisu laa jawab nya ..sorang pun ta berani na bergantung harap pada kau !! rasakan laaaaaa !!

so kalu still na jadik doktor .paham2 nirik laa .CARIK JALAN NAK UBAH PERBAIK KEYAKINAN DIRI !!
 
GO GO GO ! CHAIYOK .


bakal doktor 
missueki
^_^

No comments:

Post a Comment

PIKIR2KAN LAH.........

kita ni rase suka je kat seseorg 2
and si DIA 2 ade respond yg bek trus je ajak couple...
xkira la kita cinta o x..agak2...2 cinta ke?

bila dah couple...
mula la nk pegang tgn la
bila jalan and pegang yang bkn2
bila xberjalan pas 2 mula la buat maksiat..
tiba2 kluar berita bayi kena buang...
2 yg org jmpa, yg orang xjmpa?
tah bape byk tah lagi...

couple sbb suka,handsem,cute,cantik...
konon cinta pandang pertama la
tapi bila kena kongkong mula la nk brangin
pas 2 putus xpk lak pe yg da korg wat mase couple dulu
laki hilang teruna, pompuan hilang dara...

laki nye alasan expert sgt...
bnyak tgk cite bkn2
bace buku bkn2
cerita kawan2
tp "sumpah sayang abg xpenah buat"

pompuanye alasan hilang dara..

1. kene rogol..
"asal xreport?"takut malu family...
tp sebenar nye buat dgn rela hati...2 yg xgtau family...

2. dulu kuat bersukan
tanye sukan ape..
jawab yg biasa2tanye sampai peringkat ape..sekolah je..
tgk sijil..upenye stakat men cgkak je.
.xkan dok lama2 pun ilang dara..

hermmm...itu la realiti sekarang ni...
xkira la laki o pompuan smua ade kepentingan sendiri
nafsu di ikuti..iman ditolak tepi..
bagi pendapat aku...even kita ni suka sgt kat seseorg,
n si DIA 2 ade respond yg suka kat kita...
xya la ajak couple...lom tntu kita ni ade rase cinta kat si DIA 2
and si DIA 2 pun same...
bek kawan je la kankenal hati budi masing..
bila da btol2 suka...tunang o kawen je la kan...