мɛн яαмαι2 мɛн,,ʝʋм ʋƨнα вℓσɢ ƨαια

Thursday 17 January 2013

game .game gamesss !!!

assalammualaikum ....

ARGHHH !!!! neh wat tensen neh ..dok syiok-2 men game bule pulak dya gatai na terSekat-2 ..hai .. Carik gado nampak .haha ..Busan .. Eh good news for me !! Finally aku dapat jugak contect nan kwn-2 lama kat sabah dlu ... Lama giler aku cari kot . Seb bek jmpak gak . thanx to Memeng la . law bukan sebab dya add aku fb kompom aku ta kan dapat jmpak dorg daa .. Pandai dorg sembunyik ea ..aku dapat gak contect nan bberapa org .walaw ta suma tape la .asal ada .hehe ..amboi dorg skarg !! makin cntek ama mkin ncem daa ..xp sayang kat setengs part la .hm...tataw na kata ..hehe aku juz jmpak Memeng ,c lila ama c nonong ..n c zurah kot .c zurah aku tataw .. Nmpak cam dy xp da len kt .ntah laa . aek !! Makin besaQ payong da kau skrg neh !!hehe .*PEACE*

'ASSALAMUALAIKUM DAN BISMILLAH DI AWAL DAN D AKHIR ..'

No comments:

Post a Comment

PIKIR2KAN LAH.........

kita ni rase suka je kat seseorg 2
and si DIA 2 ade respond yg bek trus je ajak couple...
xkira la kita cinta o x..agak2...2 cinta ke?

bila dah couple...
mula la nk pegang tgn la
bila jalan and pegang yang bkn2
bila xberjalan pas 2 mula la buat maksiat..
tiba2 kluar berita bayi kena buang...
2 yg org jmpa, yg orang xjmpa?
tah bape byk tah lagi...

couple sbb suka,handsem,cute,cantik...
konon cinta pandang pertama la
tapi bila kena kongkong mula la nk brangin
pas 2 putus xpk lak pe yg da korg wat mase couple dulu
laki hilang teruna, pompuan hilang dara...

laki nye alasan expert sgt...
bnyak tgk cite bkn2
bace buku bkn2
cerita kawan2
tp "sumpah sayang abg xpenah buat"

pompuanye alasan hilang dara..

1. kene rogol..
"asal xreport?"takut malu family...
tp sebenar nye buat dgn rela hati...2 yg xgtau family...

2. dulu kuat bersukan
tanye sukan ape..
jawab yg biasa2tanye sampai peringkat ape..sekolah je..
tgk sijil..upenye stakat men cgkak je.
.xkan dok lama2 pun ilang dara..

hermmm...itu la realiti sekarang ni...
xkira la laki o pompuan smua ade kepentingan sendiri
nafsu di ikuti..iman ditolak tepi..
bagi pendapat aku...even kita ni suka sgt kat seseorg,
n si DIA 2 ade respond yg suka kat kita...
xya la ajak couple...lom tntu kita ni ade rase cinta kat si DIA 2
and si DIA 2 pun same...
bek kawan je la kankenal hati budi masing..
bila da btol2 suka...tunang o kawen je la kan...